Pellervo-Media on saanut riveihinsä uuden tekijän, kun Anu Artjoki aloitti elokuussa Maatilan Pellervon ja Eläin Pellervon tuottajana Rita Lahden jäädessä vanhempainvapaalle. 

Pellervo-Median maatalousmedioiden tuore tuottaja Anu Artjoki on koulutukseltaan maatalous- ja metsätieteiden maisteri (MMM) ja agrologi. Ennen työtään Pellervo-Mediassa hän on toiminut muun muassa Valion omistajaviestintäpäällikkönä ja Maito ja me -lehden päätoimittajana sekä vastannut myös maitojame.fi-ammattilaissivustosta. Artjoki on lisäksi sivutoiminen maa- ja metsätalousyrittäjä, jolla on kokemusta myös oman kotieläintilan hoidosta. 

– Aloitan innolla työni maa- ja metsätalousyrittäjien ammattimedioiden parissa Pellervo-Mediassa. Maatilan Pellervo ja Eläin Pellervo tarjoavat tietoa ja tukea maa- ja metsätalousammattilaisille ja pyrkivät edesauttamaan suomalaisen maaseudun elinvoimaisuutta, kilpailukykyä ja hyvinvointia. Ymmärrykseni maa- ja metsätalousyrittäjien arjen työstä ja tilojen toimintaedellytysten tuntemus tuovat hyvän pohjan tähän työhön.

Artjoella on laajaa kokemusta monikanavaisesta sisällöntuotannosta niin maa- ja metsätalouden, elintarvikesektorin kuin kotieläintalouden alalta. Pellervo-Mediassa on käynnissä digitaalinen uudistus, ja vuodenvaihteessa on luvassa uutta kaikissa sen medioissa. Tähän uusi tekijä pääsee tuomaan oman panoksensa: 

– Sähköisen median uudistuksen myötä Maatilan Pellervon lukijoille tullaan tarjoamaan entistä monipuolisempia sisältöjä ja palveluita eri kanavissa. Uskon, että laaja viestinnän ja eri kanavien kokemukseni tuo medioihin uusia näkemyksiä, tuoretta virettä sekä lukijoita innostavia ja kiinnostavia sisältöjä. Tavoitteemme on saada uudistuksen myötä myös uutta lukijakuntaa entistä laadukkaamman median pariin.

Pellervo-Media Oy on Osuustoimintakeskus Pellervon omistama yhtiö. Pellervo-Median julkaisemia lehtiä Maatilan Pellervon ja Eläin Pellervon lisäksi ovat Kodin Pellervo, Oma PIHA sekä Osuustoiminta-lehti.  

Jaa artikkeli