Verkkokauppayrittäjät Eeva-Maria ja Petteri Kytönen suorastaan puhkuvat intoa. Tarinaa laadukkaan suomalaisen lihan puolesta riittää. He saivat kolme vuotta kestäneen, ja melko vaativankin, kehitysprojektin lähilihan nettikaupasta valmiiksi marraskuussa. Asiakkaita on tähän mennessä kertynyt muutamia satoja.

”Laajenemisvauhti on ollut lupaava, mikä kertoo palvelulle olevan kysyntää. Tästä voi tulla merkittävä laatulihan markkinakanava”, Petteri Kytönen uskoo.

Yrityksellä on jo kuluvana vuonna tavoitteena välittää tuhat lihaostosta ja 10 000 kiloa lihaa kuukaudessa. Kyseisellä tahdilla yritys yltäisi 1,5 miljoonan euron vuosiliikevaihtoon.

Markku Pulkkinen, teksti ja kuva

Lue koko juttu maaliskuun Eläin-liitteestä.

Tutustu myös Kotitila.fi.

Jaa artikkeli