
Anu Artjoki vanhempainvapaan sijaiseksi Maatilan Pellervoon
Pellervo-Media on saanut riveihinsä uuden tekijän, kun Anu Artjoki aloitti elokuussa Maatilan Pellervon ja Eläin Pellervon tuottajana Rita Lahden jäädessä vanhempainvapaalle.
Kotimainen ruoka on ollut pitkään suosiossa, ja se on pitänyt pintansa kuluttajien ostoskoreissa hintapaineista huolimatta. Kotimaisuus ja lähellä tuotettu vastuullinen ruoka ovat edelleen trendejä, jotka tarjoavat suoraan tilalta myyvälle maatalousyrittäjälle mahdollisuuden markkinaosuuden kasvattamiseen.
Suoramyynnillä on mahdollista tehdä kannattavaa tulosta, mutta kuten yrittämisessä yleensä, se vaatii investointeja ja riskinottoa. Yrittäjä voi kohdata haasteita esimerkiksi näkyvyyden lisäämisessä ja asiakaskunnan laajentamisessa, ja markkinointi vaatii merkittävää panostusta alkuinvestointien lisäksi. Pelkkä hyvä tuote ei yksinään riitä, jos kukaan ei tiedä siitä.
Maatilan Pellervon digitilauksella pääset lukemaan tämän ja muita maksullisia juttuja.
Jäikö juttu kesken? Jatka lukemista: Nyt ensimmäinen kuukausi Maatilan Pellervon digiä vain 4,90 euroa..
Oletko jo tilaaja?